I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, July 4, 2011

Nota Kehidupan ; Life Must Go On..

Assalamualaikum everyone !


suda lame tidak berBLOGging..
quite bz dgn kerja2 d opis, kerja2 skola n so on.. haaih~
mmg pnat.. mmg tade mse tok sume ni..
tp arini terasa ingin merajinkan diri tok menaip dan mengarang entry seperti tajuk yg terpapar d atas ye tuan-tuan dan puan-puan.
by the way.. takde ape yg nak d luahkan..
cuma rasa nak muhasabah diri..
diri yg agak lemah nak menempuh dugaan hidup..
yes, ini lah realiti kehidupan.. setiap apa yg berlaku atas dunia ni adalah 1 hakikat sebenar yang aku perlu terima.
tp tok terima semua dugaan, aku jgk perlu kuat.. perlu tabah.. :(
entahlaaah..

" Ya Allah.. kuatkan lah hati hambamu ini tok menempuh segala dugaan yg Engkau berikan.. Engkau lindungi la orang-orang yang aku sayangi di atas muka bumi ni Ya Allah.. Sesungguhnya hanya Engkau yg mendengar rintihan hambaMu ini.."

aku harap.. aku kuat tok teroskan hidup ni.. :'(
yup.. hidup umpama roda.. ada masa kita senang.. kita gembira dengan hidup kita..
dan kadang-kadang kita berada dalam kesusahan..
hurm.. apa pun, life must go on..
semoga aku kembali gembira macam dulu.. AMIN~


Sekian.. Wassalam..

No comments: