I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, September 10, 2011

Belum terlambat tuk ucap SELAMAT HARI RAYA !




Assalamualaaaikum W.B.T..

terlalu rajin untuk aku menaip malam ni disebabkan terover dos tidur tanpa sedarkan diri.
ah, tak perlu kot bagitau 1 dunia yang aku tidur tak ingat dunia kan ?
kalau gempa bumi pun belum pasti aku bangun tidur. kah kah kah !
jam menunjukkan hampir pukul 1 pagi.
waduh, terbeliak mata aku sekarang.
apa nak buat ? cuba2 lah mengorek idea malam-malam buta ni.
dikesempatan ni, aku rasa masih belum terlambat nak ucap SELAMAT HARI RAYA tok korang semua.
MAAF ZAHIR & BATIN ( ucapan standard hari raya. haha..)
so, camane raya korang ? meriah ? meletop ?
ada tak yang beraya tanpa kaki, tangan, hidung atau telinga disebabkan main mercun ?
kalau ada, aku harap raya korang macam insan-insan sempurna yang lain. ahaha !
hurm, raya aku tok tahun ni plak..
x meriah, x meletop macam korang kot.
dan tak semeriah seperti tahun2 lepas.
dalam banyak2 tahun, tahun ni paling banyak dugaan yang aku lalui..
lepas 1-1 dugaan yang datang dan Alhamdulillah sampai ke hari ni aku masih boleh mengawal diri aku. aku masih kuat hadapi semua tu.
raya tahun ni memang raya paling sedih yang pernah aku rasa. :(
tapi, hidup perlu diteruskan. betul tak ?
hehe ! dah la. ayat sedih puleeeek.
i'm ok, i'm okaaaay. (ceh, korang tak tanya pun aku ok ke tak kan? )
takpe laaah.. (sambil menunduk pasrah )
aik, cerita balik pasal raya aku tadi.
tahun ni aku balik kampung, tunggu orang datang meminang je kat rumah.
eh, bukan bukan. tunggu orang datang beraya je kat rumah je.
tak pergi mana-mana pun.
kadang tu, tak rasa pun raya ? boleh lagi pakai baju tidur kat rumah. Raya ke camtu ?
tak rasa pun raya, TAPI duit raya dapat la jugak.
RM50 je :( memang sedih beb.
budak kecik macam aku tak dapat duit raya ? how come ? sobsob.
ok lah, aku dah rasa ketandusan idea.
otak aku dah haus la.
jap, jap !
hengat kau je ada gambar raya ? aku pon hadoooo.



jeng jeng jeng.
tema family : hijau mak long gitewwww.
( kalau merah, merah mak ngah kan ? kalau hijau, hijau maklong la kot..)

this is my new boyfie. hensem tak, hensem taaak ?



SEKIAN, TATA.




No comments: